Ogłoszenie Wójta Gminy Rytro

Treść
OGŁOSZENIE
Wójta Gminy Rytro
o przystąpieniu do zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Rytro
Na podstawie art. 17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024r. poz. 1130 z późn zm.), oraz art. 46 pkt 1, art.39 oraz art.54 ust.3 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U z 2023 r., poz. 1094 z późn. zm.), o podjęciu przez Radę Gminy Rytro Uchwały Nr III/30/24 z dnia 25 czerwca 2024 roku w sprawie przystąpienia do zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Rytro, dla położonych w miejscowości Sucha Struga terenów oznaczonych na złączniku graficznym nr 1 do niniejszej uchwały.
Każdy zainteresowany może złożyć wniosek do wyżej wymienionego planu miejscowego w terminie od dnia 12.03.2025 r. do dnia 11.04.2025 r.
Wnioski należy składać w ww. nieprzekraczalnym terminie za pomocą urzędowego FORMULARZA PISMA DOTYCZĄCEGO AKTU PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO.
Formularz dostępny jest w Urzędzie Gminy Rytro, 33-343 Rytro 265 w pokoju nr 8, oraz zamieszczony na stronie internetowej Gminy Rytro pod adresem internetowym: https://www.rytro.pl/pl/651/0/wnioski.html a także w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Rytro pod adresem: https://bip.malopolska.pl/ugrytro (w zakładce: Zagospodarowanie przestrzenne – Wnioski).
Granice obszaru objętego przystąpieniem do sporządzenia planu i tekst ww. uchwały znajdują się w Urzędzie Gminy Rytro w pokoju nr 8, oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Rytro pod adresem: https://bip.malopolska.pl/ugrytro, w zakładce Zagospodarowanie przestrzenne – Rejestr urbanistyczny.
Zgodnie z art. 8g ust. 2 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym wniosek powinien zawierać: imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby wnioskodawcy oraz adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada, oznaczenie nieruchomości której dotyczy wniosek wraz z informacją czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem.
Wnioski, na wyżej wskazanym formularzu, można składać w formie papierowej - osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Rytro (dziennik podawczy), listownie na adres Urzędu Gminy Rytro, 33-343 Rytro 265 lub elektronicznej - za pomocą środków komunikacji elektronicznej w szczególności na adres: gmina@rytro.pl lub platformy ePUAP: / UGRytro/Skrytka/Domyslna.
Jan Kotarba
Wójt Gminy Rytro
W związku z przetwarzaniem danych osobowych w korespondencji pisemnej/e-mail, których zakres może zawierać (Imię, Nazwisko, adres e-mail, telefon) informujemy, iż zgodnie z art. 8a ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym w związku z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE. L 2016, Nr 119, str. 1 z późn. zm.), zwanego dalej „RODO”, prawo, o którym mowa w art. 15 ust. 1 lit. g rozporządzenia RODO przysługuje, jeżeli nie wpływa na ochronę praw i wolności osoby, od której dane te pozyskano. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w wyniku uzyskania ich w toku prowadzonych postępowań dotyczących sporządzenia aktów planistycznych jest Wójt Gminy Rytro. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Urzędzie Gminy Rytro za pomocą e-mail: iod@rytro.pl. Przetwarzanie danych jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w ramach sprawowania władzy publicznej - szczegółowe informacje dotyczące ochrony danych osobowych są dostępne w Biuletynie Informacji Publicznej.